Klubben

Kan du slet ikke kan få nok af livemusik, og elsker du udvide din musikalske horisont? Så bliv en del af Klubben! Klubben er Richters medlemsklub spækket med gode koncertoplevelser til dig og en ven. Med et Klubben-medlemskab kan du nemlig købe 2 billetter med rabat til alle Richters arrangementer, så det er bare at gå på opdagelse i vores spændende program. Fristet? Så læs mere her eller køb dit medlemskab allerede nu.

Køb medlemskab

Det koster 250 kr. pr. år at blive en del af Klubben.

Medlemskab til Klubben købes her, og kan kun benyttes online. Ved køb af medlemskab bliver du tilmeldt automatisk kortbetaling, der automatisk fornyer dit medlemskab hvert år. Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab, så det udløber ved næste fornyelsesdato.

Fordele

Som indehaver af et medlemskab til Klubben får du:

• Mellem 15-50 % rabat på alle Richters egne koncerter og arrangementer.
  • Mulighed for at købe 2 billetter med rabat til alle Richters egne koncerter
  • Eksklusive tilbud
Hvordan virker det?

Når du har købt et medlemskab, får du tilsendt en mail, som indeholder dit medlemskort. Du tilgår dine rabatter ved at logge ind på din profil med din e-mail og kodeord her på vores hjemmeside. Når du er logget ind og trykker “køb billet” på et arrangement, vil du nu kunne vælge pristypen Klubben billet.

Har du spørgsmål til medlemskab, kan du kontakte os på billet@richter-gladsaxe.dk

Vi ses i Klubben!

Bo Evers (Solo) // Lasse Storm med band
fre 22 mar